نامزد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال با انتقاد از روندی که بر جریان تایید صلاحیت ها حاکم است گفت: آقایان در کمیته بدوی فوتبال مصلحت اندیشی می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واعظ آشتیانی: مزد دانشمند هسته‌ای یک‌هزارم فوتبالیست نیست
علی واعظ و ولی نصر در نشریه "فارین افرز" مقاله‌ای منتشر کردند و ایده توافق منطقه‌ای به جای برجام را مطرح کردند که بر اساس آن ایران برنامه هسته‌ایش را بسیار محدود کند. اما تحریم‌های اروپا و آمریکا ادامه یابد و در عوض به توافق با کنشگران مختلف منطقه‌ای دست یابد. کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به نقد این ایده و اینکه تا چه اندازه برای طرفِ ایرانی حامل منفعت بوده و اساسا واقع بینانه است، پرداخته‌اند.
مدیرعامل سابق استقلال، انتقادات شدیدی را به مدیران فعلی باشگاه و وزارت ورزش وارد کرد.
حجت الاسلام ناصر رفیعی، واعظ معروف در سخنانی به وضعیت حجاب در ایران اعتراض کرد.
واعظ آشتیانی مدیر عامل سابق استقلال در مورد آخرین وضعیت مدیریتی تیم می‌گوید.
علی واعظ، تحلیلگر ارشد گروه بین‌المللی بحران، مختصات این پلن بی را شرح داد و گفت: «شرایط فعلی پایدار نیست و اگر دو طرف به این نتیجه رسیده‌اند که احیای برجام ممکن نیست، باید به‌دنبال راه‌حل‌های دیپلماتیک بعدی باشند؛ راه‌حلی که به‌نظر می‌رسد از همه راه‌حل‌های دیگر منطقی‌تر است، «توافق کمتر، در مقابل کمتر» است که برای طرفین وقت بخرد تا شرایط مهیا شود تا بتوانند به یک توافق براساس یک گفتمان متفاوت با محور‌های جدید برسند.»
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به صحبت‌های امیررضا واعظ آشتیانی علیه مهدی تاج واکنش نشان داد.
امیررضا واعظ‌آشتیانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر بحث شایسته‌سالاری را داریم، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که مدیری توانا و کارآمد که بتواند حرکت جدیدی انجام شود، روی کار بیاید. روزی که آقای رستم قاسمی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد، ایشان استنباط داشت که به سمت وزارت نفت می‌رود. از همان روز اول معلوم بود ایشان نمی‌تواند در این وزارت‌خانه موفق باشد و حالا فقط امیدواریم اتفاق رستم قاسمی تکرار نشود و فردی انتخاب شود که توانایی ایجاد تغییر را داشته باشد و دوباره چند وقت بعد به‌دنبال ترمیم عملکرد او نباشند.
واعظ آشتیانی گفت: در حالتی که مردم عصبانی هستند، نمی‌شود رفراندوم گذاشت. برخی از بحث رفراندوم سوءاستفاده می‌کنند و بخشی از جامعه هم عصبی هستند و نمی‌شود رفراندوم گذاشت. چرا برای هر موضوعی رفراندوم بگذاریم؟ مجلس، دولت و قوه قضائیه چه کاره هستند.
در پایان روز هفتم از مهلت ثبت نام برای حضور در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک یک استاد دانشگاه و چهره علمی ثبت نام کرد.
مدیرعامل اسبق استقلال نسبت به نحوه برخورد وزارت ورزش با مصطفی آجورلو انتقاد کرد.
واعظ آشتیانی فعال سیاسی اصول گرا فعالیت‌های روحانی و حامیانش را گفتن « حرف‌های تکراری» دانست و گفت: بوی تلاش برای بازگشت به قدرت و جلب نظر مردم استشمام می‌شود.
واعظ: فیفا می‌تواند انتخابات ایران را ابطال کند
حمله تند واعظ به دوتابعیتیِ خارج‌نشینِ متن‌نویس!
واعظ آشتیانی درباره توضیح فدراسیون در رابطه با اظهارت نمایندگان مجلس، گفت: مسئولان باید بررسی کنند که چرا این نامه ساعت ۵ در یک خبرگزاری منتشر می‌شود و چند ساعت بعد از آن به دست فدراسیون فوتبال می‌رسد.
ما از رئیس کمیته بدوی شکایت کردیم، اما کمیته اخلاق در این قضایا چه می‌کند؟ این کمیته فقط تماشاگر است. اگر این میزها ماندنی بود، به من و امثال آقایان نمی‌رسید. نباید شرافت خودمان را برای بقا تحت‌الشعاع قرار بدهیم.
پس از بیش از هشت سال نخست‌وزیری هند محبوبیت بالای نارندرا مودی و قدرت انتخاباتی چشمگیر او را تقریبا شکست ناپذیر ساخته است. با این وجود، علیرغم آن که موفقیت او در گردآوری قدرت سیاسی غیر قابل تردید است توانایی او در استفاده از آن به نفع اکثریت قریب به اتفاق شهروندان هم چنان مورد تردید قرار دارد.
امیررضا واعظ آشتیانی نسبت به عدم احراز صلاحیت برای شرکت در انتخابات هشتم شهریورماه فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
نرخ ارزی برای پرواز خارجی‌ها لغو می‌شود؟
دقایقی از نیمه شب گذشته، مخاطبان رسانه ملی که از ارتباط زنده تصویری با بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت متعجب شده بودند، دریافتند که شایعه یاد شده صحت داشته و از امروز دارو گران خواهد شد؛ افزایشی که البته محدود به ۲۰ و ۳۰ درصد نیست و تاکید شده که علی الحساب محاسبه شده و می‌تواند به ارقامی بالاتر نیز منجر شود.
گوشی هوشمند LeBest X14 پرومکس با قیمت تنها ۱۵۰ دلار، جدیدترین دستگاهی است که با تقلید از بسیاری از ویژگی‌های طراحی آیفون، ارائه شده است.
واعظ آشتیانی: یک باند راه ورود ما به انتخابات فوتبال را بست
مجوز شرکت در انتخابات فوتبال به واعظ آشتیانی، اسدی و آخوندی داده نشد، دلیل این موضوع نداشتن پنج امضای اعضای مجمع برای شرکت در انتخابات است.
واعظ آشتیانی گفت: از اصلاح‌طلبان می‌پرسم چرا از موفقیت‌های دولت ناراحت می‌شوید؟ آیا به فکر منافع ملی هستید یا به فکر آنکه مبادا جبهه اصلاحات به تاریخ بپیوندد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ